Grannfejden del 2

Nu har just grannarna gått,
kan lova er att jag har haft väldigt roligt ikväll,.
Bankande på väggen som jag verkligen
inte förstår hur det kan höras till dom eftersom
trappen är emellan lägenheterna haha väldigt knasig,
jag skrev ett brev från " fru nilsson" haha det var lite
kul när jag skulle kasta ner brevet i brevlådan,
för det gick inge vidare bra vill jag lova, haha

så det fastna, frida var över å fråga om dom
hade cola å det hade dom inte, för vi orkade inte
gå till Statoil på norr å köpa, men efter ett tag
kom dom över å det var väldigt trevligt
Antoni var väldigt trött och John babbla ganska mycket,
och mitt internet sluta funka efter ett tag, men så skillad
som jag är på datorer så fick jag igång det två mackor senare,

frida och jag är väldigt pigga,
antagligen över trötta eller något,
så vi sitter å lyssnar på Rix Fm,
frida spelar Need for speed most wanted,
och jag sitter här och kollar runt,
väldigt tråkigt, funderar faktiskt på att sova snart,
börjar på måndag igen, och då måste man ju vara pigg,

 Tydligen fest på lördag också ,
eller ja jag och frida är bjudna på fest
hemma hos aron, så vi hoppas få med
oss elin och anna också ..

nej nu ska jag göra annat
Puss och kram / Nadia

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack för svaret (: Fast jag är ändå rädd för att pierva mig där ;D men ska nog komma över rädslan ;D

2009-01-09 @ 05:27:07
URL: http://soffoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback