GOTT NYTT ÅR !

Fan i gatan, det är 2009 nu, 1/1 2009. helt underbart
men ändå inte, idag är det 7 månader sen du blev
en ängel, nyårsafton tillbringade  jag evelina och david
hemma hos heidi ohhc johan allt var skit bra, ssejn drog
emma och kia ppå krogen och detar vl då de spåra ur
en grät pcj skrek den adnra bara skrek... toppen ?

Nej inte mycket, och tydligen var det jag som gjorde alla problem!
Toppen, jag är trött på det där, att vara sur över , men alla har sina
egna gränser. mdbn fuck va löjligt!  men de är ju min åskit, "lärde"
känna nytt folk hhaa eller lörde och lärd, jag fickträffa nutt folk och är
mäkd. nöjd, haahaha nu ska jag forsätt dricka i min ensajet.


skol ocj gott nytt åt // de onyktra jäveln i sin ensakmhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback