Godmorgon Torsdag!

Hej hej hallå vänner..
Har fortfarande inte lagt mig, men godmorgon för
er som stiger upp nu och läser denna värdelösa blogg.
Frida tycker inte om att jag säger att bloggen är värdelös

tänkte berätta vad jag och frida har gjort idag,
somna väll vid 3 tiden vakna halv 7, började göra mat,
halv 8 käkade vi fiskpinnar och Potatismos,
Sen satt vi väll å spela tv spel, såg tv och satt uti datorn,
Halv satt jag och spela  frida satt uti datorn,
vi tog en macka typ, sen efter nån timma gjorde vi kycklingpytt,
för vi var hungriga och nu sitter frida å äter rågskorpor,
det låter itne gott men det är gott, vi har slut skinkost som vi köpte
i förregår,  å frida slickar rent ut det sista står å tar i allt hon kan,
kanske ska gå ner i tvättstugan å mangla ut det sista ? ,

nu dricker frida vatten med is,
och jag snackar med Björn-Ottar holdahl från norge,
min framtida pojkvän, han kan allt som jag vill
att en kille ska kunna , mycket bra å han är norsk,
och han tjänar pengar  mycket bra..

GUD VAD JAG ÄR HUNGRIG
men ajg ska inte äta  för då går frida upp 5 kg,

nä usch vilket värdelöst inlägg detta blev,

ska vi köra en frågestund, håller på tills vi har fått nog många frågor !

kan ta tid jag vet, men komigen ställ en fråga , ni får ärliga svar / Nadia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback