Godmorgon!

Hej och godmorgon !
Jag har just vaknat?
Hur fan gick det till, jag sov allså till 16:30
herregud hur ska jag ta mig upp imorgon?
Igår var det iaf en LYCKAD kväll! HUR kul
som helst! Jag och Nadia gick typ hemifrån
vid 20:15, träffade Lisa och hon, ja vad hon nu heter
stina kanske? prata med dom ett tag och sen in
på Calles, Michael skulle ju sjunga! helt underbar!
Började med en drink, Jag tog chokladmjölk och nadia
milkshake eller hur de stavas, nadia var hur god som helst.
Aja vi satt där och lyssna på Michael och drack, Sen kom
Carro och Sara och vi satt och prata och sjöng, efter ett tag
så ser jag min man! Marcus är ju hur snygg som helst!
Sen så kom det en och gick och då vare DENNIS! ;D haha
Jävla trevligt, så vi satt och prata och så kom Marcus och
Anton! haha vi träffade dom för typ 4-5 månader sen och så
satt vi vid samma bord också :P HAHA Sen säger Dennis
vad fan ni satt ju vid samma bord sist också? Och så säger
Marcus, fan hoppas vi inte har samma kläder som sist, men
nästa gång så har vi alla samma kläder och så sitter vi vid
det här bordet. jaa jag hade iaf väldigt kul! Jag och Nadia skulle
ut och röka och ja justja det var då Marcus kom och fråga om cigg,
och så kom hans kompis och börja tjata på mig om att jag skulle säga
åt en kille att han skulle sjunga. Haha och han började sjunga,
och jag visste inte vad jag skulle göra eller något, han var så JÄVLA
bra... Ajaa kvällen slutade med att jag och nadia gick och skulle hämta
ut pengar och Dennis och Marcus skulle på Ballen och dom tyckte ju
att JAG skulle med in där. att jag skulle försöka :P haha bra skämt!
Jag och Nadia gick istället till subway och käka sen gick vi hem och
spela tvspel :D och efter ett tag så kom Dennis och hälsa på :P haha
Och typ vid 6 imorse somnade jag, eller jag hade fått sms då och skulle
svara på det, idag vid 3 tiden svarade jag på det :P haha var lite väl trött.

Nu ska jag bara ligga här och njuta av att ligga i sängen och fundera på HUR
jag ska orka mig upp till skolan imorgon, Nu är nadia i full gång och ska göra
någon nytta säger hon..  Hoppas ni hade en trevlig kväll igår!

Och jag har tyvärr inga bilder att lägga in, tog inga igår var för upptagen
med att prata med alla! :)
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback