Godmorgon

Jag mår inte bra idag,
har väldigt ont i huvudet och i magen,
förstår inte vars detta ska sluta men det ser man väll,
frida hade lyckats slita ut internet i morse, så jag fick
göra samma prosidur igen, jobbigt men det funk ar ju ,
Frida ringde och väckte mig för 10 minuter sen kanske
å  bara kan du kasta ut nyckeln , jag bara å herre gud,
men jag kastade ner den för trappen ..
jag skulle vilja sova mer men det kan jag inte göra ,
för jag börjar på måndag ? , eller ja eftersom jag
inte har fått det där jävla brevet så är det lite svårt
att veta när jag ska börja, får väll ta  å gå dit på måndag och kolla
eller nått,

idag ska vi tydligen basta, skit bra,
jag hatar å basta,det värsta jag vet
faktiskt, men men,,,
sen får vi väll se om vi drar
oss upp till getberget elller om vi
blir kvar här...


puss/ nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback