förlåt!

Glömde skriva att det var jag som skrev
det förra inlägget men då kan jag passa
på att skriva det jag glömde att skriva.

Åkte från masungsbyn idag, vet inte
om jag redan har skrivit det här? tror inte det,
åkte iaf därifrån vid 1 tiden och jag försökte sova
bort tiden men sov bara en timme sen skulle vi
käka så det blev i svartbyn, tog en Calzone och det
skulle jag inte ha gjort för jag tyckte inte att den var
god alls. Åkte vidare och pang bom så var vi hemma.
Jag sov kanske lite mer än en timme men det var för
lite iaf, Min mor vill att jag ska gå och sova, hon tycker
inte om att jag sitter vid datorn hela tiden. Jag dricker
Apelsinjucie festisar hela tiden, hur gott som helst!
Nu ska jag fortsätta att läsa alla bloggar som vanligt,
tack och hej för mig och svara gärna på min fråga

Vad är otrohet för dig/er?


// Frida

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: åh tack, kul att du tycker det :)

ja det är den !



min gräns för otrohet är vid en puss, eller om killen håller på med "cybersex"

2009-01-04 @ 20:53:52
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback