Fest

Hallå hallå,
nu har vi nyss duschat, och vi håller på att fixa óss,
det blev fest på getberget, kommer nån snubbe och hämtar
oss kl halv 7 - 7 å innan det ska vi hinna förfesta lite,
fara på subway och käka å sånt, vi har lånat en skiva
från Antoni så vi får lite party stämning,.
vi skulle egentligen basta lite, men den var då fan inte varm,
så vi satt i relax rummet å rakade benen, haha ja vi är ju som vi är,
sen duscha frida å jag satt å drack lite, sen gick jag å duscha osv,
nu sitter vi här uppe och ska snart noppa mina ögonbryn,
hahah skulle nog behövas ganska mycket,
egentligen har jag ingen pepp för att festa,
men jag har inget val enligt frida å följa med,
så jag får se om jag blir rykens eller inte :)

nej vi får höras när vi kommer hem,
imorgon ska vi tydligen på Kalle's för det
är en trubadur, aja ska dra :D puss / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback