Fan satans jävla torsdag!

HEJ!

jo GISSA VEM SOM HAR SKOLA IDAG MEN ÄR HEMMA?
Jo jag, för jag är så jävla klantig så det inte är sant...
Nadia stod och skrek på mig i morse om att jag skulle
upp ur sängen, men jag la mig bara för att sträcka på mig
och hej och hå, frida vaknar upp 12.10... världens panik,
men jag går inte i den här kylan -16.. och nästa buss går
12:45 så jag hinner typ komma till skolan och säga hej och
sen hejdå...så jag valde att vara hemma och skämas!

Nadia ligger så klart och sover och jag gör ingenting,
jag är sur på mig själv, förbannad! åhh jävla skit !
Aja jag hade ju planer för idag men dom får jag skjuta
upp till imorgon då..


Jag och Nadia har ju då en liten frågestund, och vi har
fått EN fråga hitills så fortsätt ställa frågor! Sådant är kul!


Puss och Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback