Designen fixad

så nu börjar bloggen likna något iaf,
Tack vare världens bästa Niklas .

Jag tycker att folket är värdelösa på att ställa frågor,
jag menar garanterat hälften av er känner oss inte,
eller ja mer än hälften, så varför inte ta å ställa en liten fråga
kan vara om vad som helst , typ om vi tror att jorden är platt ?
ni får ju ärliga svar, och ni behöver inte ställa världens kompliceraste
fråga, eller till båda ni kan tex, skriva frågan till bara frida, eller bara mig..

Frida tycker det är synd att jag inte skriver att frida äter,
men det är ju inget ovanligt, vi äter ju hela tiden,
och appropå att jag är godis sugen, köpte godis för ca 37 kr,
och godiset var slut på en halvtimma, jag hann typ ta 10 st,
haha, ja är man hungrig så är man, men då finns det mat,.


Vad tycker ni om Könskryptering ?

/ Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback