BIO!

Nadia är underbar!
Hon har bjudit mig på bio!
Vi har just kommit hem och
filmen var verkligen super!

"Allt flyter"

En sjukt bra film!
Handlar om;
En vild svensexa och ett svidande nederlag i innebandy väcker
Fredriks passion för manligt konstsim. Han försöker övertyga sina
gamla polare att börja simma, då det finns en chans att få tävla
med laget i VM. Men vägen dit är allt annat än enkel.


Sjukt bra film som jag tycker alla ska se!

Nu ska jag kolla runt här, du vet vi har en ny regel ? haha
ingen dator efter 00:00 om man ska upp dagen efter,
idag hade jag datorförbud eftersom jag inte gick till skolan,
men vad fan jag somnade ju av att jag var helt slut och död! haha

ajaa här är det iaf en bild på en jävla bra film!



ALLT FLYTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback