Bästa

Hallå där :)
tänkte börja med att svara på en fråga
bara allmänt inget som tillhör frågestunden!


När har ni APU? jag har de vecka 11 och då kommer jag mest trodligen ner till er mina vänner. :)

Hej gullunge!
Jag har APU 11-15 om jag inte har helt fel,
Men jag ska åka till kiruna eller rimbo och ha
praktik där i tre veckor, Jag vet inte vilka veckor
ännu, jag har inte hunnit bestämma mig.
Du är alltid välkommen till oss :*

Sådär nu har jag svarat på din fråga! ;P


Nu ska jag skriva en liten rad om en
underbar kille, min bästa bästa killkompis.
Även fast vi inte umgås längre men han har
sitt och jag har mitt, han har ju fan familj
och hela grejen men men


Jag minns inte ens hur vi träffades,
men jag minns att du var du som drog
med mig på hockey första gången..
Du sprang som en tok och jag förstod
inte varför, nu i efterhand förstår jag varför!
för att få en bra ståplats ;P haha, och alla
dom gångerna vi var ute mitt i natten, när
vi sov på madrassen för ingen av oss orkade
gå hem eller ville, vi hade helt enkelt sjukt
kul! Senast idag träffade jag dig, jag blir
glad, varm inombords av att träffa dig.
Av att bara få vara i din närhet betyder väldigt
mycket, varje dag efter skolan när jag
kom till dig och väckte dig, när vi var ute
och gick med din hund, När vi bara var..
Jag saknar dom tiderna, jag saknar dig.
Jag är avundsjuk på dig och ditt liv,
Jag är avundsjuk på att det har gått så
bra för dig, men du förtjänar det, du om
någon gör verkligen det! Du har till o med
sambo, hund , lägenhet och en dotter!
När du pratar om henne så är du lycklig
Jag vet inte vad jag mer ska säga än att
du är min bästa killkompis och minnena
med dig är oförglömliga! Jag älskar dig!



            Jakob Nathanel Karlsson
         Tack för alla stunder med dig!

/ Frida S Lundebring Keinström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback