2009

sådär var första dagen på det nya året över
vi gick och la oss kl halv 6 i går på morgonen
och klev upp vid 5 idag på eftermiddagen skit skönt,
haha sen gjorde vi inte så mycket, for ut å körde,
käkade en hamburgare på Korvgubben,
sen for vi ut å körde lite till skämde ut nicke
körde typ 6 varv vid anderstorp rondellen,
jag skrek no driver licens och curry
lät väll som en indie, sen såg vi film typ,

aja jag skriver ganska kortfattat jst nu
för att jag inte har riktigt tid, ska fixa danne's dator
hans virusprogram funkad inte och hans dator är seg
vet problemet nu iaf han har 658 MB minne kvar av 55,8 GB
HAHAHAH så jag sitter här å skrattar åt problemet som jag ska fixa


i morgon blir det laserdome i pite hoppas vi på
mycket trevligt och jag och danne blir rika i morgon också
för den delen ller vi får 1700 kr att dela på
danne's katter är väldigt jobbiga dom är mysiga
men jobbiga, nä nu ska jag fortsätta jobba

puss och kram // NADIA
Danne,Robin ,Snuttan och Myran hälsar också HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback