Godmorgon!

Och tack för en trevlig helg allihopa.


Fredagen blev med Anna, mycket trevligt!
Gick över till Antoni innan Anna kom och
bad han hjälpa mig med vilka kläder jag
skulle ha, jag fick samma svar varje gång:
- Ja, jätte fin, den blir bra!

Haha, sen kom anna, vi gick på ica och köpte
oss en 3,5 var ! HAHA den var god om den hade
varit kall! Sen gick vi in på Calles, och sjöng med.
Nadia & Daniel kom och vi hade riktigt kul! Vi gick
sedan över till Olles och sen hem och sova..


Lördagen blev med Nadia! kul kul :)
Och så klart Calles, mycket trevligt!, PINGU var där
wiii! så söööt ;P Och sen kom min äckligt kåta vän!
Efter mycke skratt och sång gick vi över till Olles.
Och sen gick jag hem och somnade efter många
om och men,


Söndagen blev sova, ut på stan.. och städa..
Städa, tvätta.. och duscha.. jäkla jobb alltså
Och nu sitter jag på lektion, adminstration och klickar i excel...
Jag finns på mobilen om någon skulle vilja något..


Ha en bra dag! / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback