hallå?

 
Haha ja hej på er!
Ingen läser den här bloggen och inte så konstigt, den är inte så aktiv precis!
Jag sitter hemma i min säng och skriver här och Nadia ligger troligen och
sover just nu eller prata i telefonen ;) Ja tänkte väl bara uppdatera lite sådär
är ju arbetslös nu också, studente 2009 så jävla nice att jag tog studenten
trodde faktiskt inte det men man kan ju förvåna sig själv ibland så nu är jag
alltså arbetslös och försöker söka jobb. Nadia flyttar till Urs om tre veckor typ
kommer bli tomt utan henne.. har dock inte träffat henne på ALLT för länge,
väldigt väldigt LÄNGE.. JAG SAKNAR den plutteeeen ! Nu ska jag slå igång
scrubs eller kanske how high, alltså en klockren film! 
 
 
 
Smutsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback