Länge sen

Det är nog ingen som läser den här bloggen haha eftersom vi aldrig skriver i den
men det är helt otroligt att det är jag som har skrivit de senaste inläggen eftersom 
jag inte ens har någon dator i lgh, jag och Nadia lanar hemma hos mig, hon sitter
och spelar nu faktiskt :) Jag är trött och vill sova men en liten stund till iaf, jag har
just ätit nudlar, inte de mest frestande precis men jag var hungrig och orkar inte
göra typ en middag klockan 4 på morgonen, Nadia blir dödad direkt hon går ca
5 meter framåt men det är ju kul det också, hon sitter då och sjunger och skrattar
iaf, Nu går hon i en ring alltså i cs och så backar hon och nu jävlar går hon många
meter fram och hon lever än så länge, som sagt så är jag väldigt trött vet knappt 
vad jag skriver. Jag avslutar med ett vissel ljud från Nadia ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback