Whore

Just nu är Frida med sin Whore, och Jesus och Sebbe,
och whore vill bjuda mig på nudelsnus, men jag tacka nej :)
Och jag är alldeles ensammen, ganska tråkigt,
Frida Ser på OTH hemma hos henne, jag ligger här,
nä undrar om jag ska he igång Sunes jul, och sen
gå och så en pling till Blondie, det var ett tag sen,
haha, hon kanske bara kanske ska komma hem till mig ikväll
och spela bingolotto med mig och min mamma, just ja jag skulle berätta.

förra året dagen före julafton som precis idag,
satt jag mamma och mikael och spela bingolotto
eftersom det är uppesittar kväll, det var mycket mysigt
vi åt en massa godsaker, och fika mackor å te och massa sånt,
och i år har jag bestämt att vi ska göra samma sak,
så mamma har köpt bingolotter och en massa goda saker hoppas jag
annars blir jag ledsen, haha annars får vi äta chipset och räkmackor mumms,
ja och jag höll på att vinna en resa å en bil, men tror ni jag komme fram eller ?
Fan måste ladda bärbara telefonerna så dom är med i kväll,

nej ni får ha en trevlig eftermiddag puss å kram !

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra blogg! God jul på dig:)

2008-12-23 @ 18:16:23
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback