vaken

Jaha ja, då är man fortfarande vaken,
För att min mamma är inte hemma,
hon är hos Ante och Maria, och ja umgås
eller vad man ska säga, lite onyktra kanske ja,
och då ska jag sitta här å vänta tills dom kommer hem
för barnen kan ju vakna å då lär det inte sitta någon här,
ja gav dom till 3 att vara borta för sen vill jag sova,
är riktigt trött, och jag ska till stan  i morgon också 
tänkte ta halv 12 bussen in till stan, plus att jag
hade tänkt hinna vakna, äta , duscha innan jag far,
och det lär jag väll göra, men då måste jag stiga upp kanske vid 10 tiden,
huvva, ja jag får hoppas att jag orkar mig upp eller ja jag kan typ
sova till halv 11, jag duschar väll på 10 minuter, sen käka,
å sen få någon att skjutsa mig till bussen, aja sak samma, haha

kl 3 går jag å lägger mg that's it inte en minut längre,
Baby har försvunnit ett tag, han gick nog å drog en trall, hahaha
Nej , nu ska jag sluta skriva, jag är beroende av att blogga
typ, håller på att fixa en massa saker med bloggen just nu,
men det ska bli en överraskning som ingen av er läsare får veta,

hahaha puss å kram godnatt sov gott kram puss hej nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback