Urban och hans tre vänner

Haha, ja jag har varit hemma nu i kanske 40 minuter,
men jag har haft så mycket att göra, först fikade jag mums,
sen så visade jag mamma mina kläder jag köpte igår
jag köpte:
en svart kofta 200:-
Ett silvrigt linne 200:-
strumpbyxor  29.50 :-

Måste ta raggen till stan någon dag i veckan, typ när danne kommer hem,
shoppa lite på rean, som jag verkligen inte hade lust med å göra när det var så mycket folk,

Just nu försöker jag övertala frida till att vara i kiruna på nyårs,
det är ju som sagt inte varje dag hon träffar Evelina, och mig typ varje dag,
och jag försvinner som inte, det finns fler nyårs att fira än denna,
så far far far far (Y), förstår inte vad som hindrar dig =) ,

Själv ska jag vara med Danne , Robin och Niklas
om det inte är försent att bestämma det nu,
Annars blir det å vara hemma, kan inte vara värre,
och ska jag vara med Danne och dom kan jag inte dricka
 å det känns ganska taskigt att supa
när han garanterat själv vill dricka å kan inte :)
jag tycker han är stark , Love you gubben <3

jag känner att det här med nyårs börjar spåra nu,
för man vet inte ett skit och jag orkar inte bry mig snart..

Nej nej nu har jag försökt att skriva detta inlägg i en kvart säkert,
och har inte kommit till mitt slut, nä men nu ska jag spela mamma's
wii fit kopia med hon , vi hörs hooj

Kommentarer
Postat av: Evelina Henriksson

JA :D Skicka hit henne :DD

2008-12-27 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback