Tv spel

Sitter uti tv rummet och nördar vid datorn,
har gjort massa mappar i bokstavsordning
där jag ska lägga in musik i bokstavsordning
har så mycket musik att jag inte hittar något alls
och det är ganska jobbigt, men nu är jag ganska smart ..

Satt och lyssnade på Ztv medans jag höll på,
men jag överlät tvn till Herr Simon som är
den största läsaren på våran blogg, han
tycker att det ska stå klart å tydligt vem som skriver
inläggen och det har han en poäng i så jag gjorde
två nya kategorier en där det står Frida på
och en där det Står Nadia på, så det är bara och kolla
längst ner vid kommentaren vem det är som har skrivit
så där ja Simon nu har du fått svar på det =) ,

Simon sitter å spelar Tvspel på tal om Tv,
han spelar nått där man är ett flygplan å åker runt bland
höghus och skjuter på andra saker, haha ganska kul verkar det som
men inget för mig dock, jag föredrar the sims typ, hahaha xD ,

I morgon åker Frida till Kiruna och jag kommer sakna henne skit mycket,
jag vet inte ens när hon kommer hem men det får hon väll ta och skriva själv,
om en timma landar Danne och Robin i Skellefteå, och sen i morgon
ska vi gå på stan allihop, det kommer bli fett nice,
ska som sagt in på H&M och hitta något roligt att ha på mig på onsdag,
Sen kanske jag stannar hos dom om jag får det vill säga =) ,

Nej nu ska jag fortsätta med mitt fixande av min musik,
Föresten någon som vet en bra låt ?

Puss **


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: HAHA de kanske är tills du flyttar hemifrån? kan ju va bra att ha ;D ja lyckades sammla på mej 3st ända tills ja flyttade hem i från xD haha... okej, men presentkort och pengar är ju alltid uppskattat ;) nä fick pengar å de som ja visade på bloggen å lite sängkläder en tröja som ja skickade efter men som morsan betala å aa tog hand om xD haha... lite prydnader som ja behövde ;) ja ä nöjd ifa !

2008-12-28 @ 15:01:41
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback