Torgun!

(Blev fel på sidan så kunde inte lägga in inlägget förrän nu,)

Hej!
Nu sitter Nadia och spelar GH och jag sitter här vid plåtburken.
Det verkar inte gå så bra för Nadia på gh. Idag har vi iaf varit i skellefteå på mellandagsrean.
Det var helt galet måste jag ju säga, vi möte upp Camilla på stan gick runt och tittade på
en jacka till mig. Hittade en jacka för 500;- kanske inte den jag tänkt mig, men något i liknande
modell. Den passar och duger alldeles utmärkt! Så jag är helt klart nöjd. HM öppnade först 12.00
idag så vi skiljdes åt. Camilla jag och Nadia gick till vintergatan och ställde oss i "kö" för att komma
in på HM. haha det hade inte ens öppnat och det var säkert 30 personer bara i ena ingång och
säkert lika mycket i andra ingången. När det väl hade öppnat så började folk springa in,
alla var som galna sprang runt inne i affären jag drog åt mig lite kläder som jag tyckte var snygga.
När jag och nadia hittade varandra igen kom jag tillbaka med 8 olika klädesplagg som
Nadia skulle testa och nadia hade inga! haha tyvärr så hade jag inte tagit några på rean,
efter det ställde vi oss i kö. den där väntan usch inte alls kul! Camilla hade gått över till Lindex för
att kolla lite där. Efter att ha stått i kö i en kvart och testat kläderna så gick vi ner en våning.
Snacka om folket som var där! Hittade en silvrigt linne åt Nadia som hon bestämde sig för att
köpa. och en kofta som vi hittade på övre våningen. Och så ställde sig vi i kön......Det gick sekunder
minuter och timmar höll jag på att säga, men inte fan var de långt ifrån. till slut satte jag mig ner på
en pall, Nadia och Camilla stod kvar i kön. Det tog evigheter men äntligen så fick dem betala och
vi gick därifrån.Träffade Y och jag stod som och leta efter bebisen men inte var den med inte! :(
Jag är så glad för deras skull, J och Y har fått en liten bebis. Så himla kul och jag är extra glad
för J. Min bästa killkompis. Så många minnen jag och grabben har tillsammans. Och nu har han
skaffat familj och lägenhet och hela grejen, jag är faktiskt avundsjuk på honom. Riktigt avundsjuk!
Nog om det, Alla tre var hungriga så vi bestämde oss för att gå till Subway, kön var ut till dörren så
de blev inget av, åkte upp till Ica maxi och satte oss och tog en meny tre ( korv och dricka) och käka det.
Mamma handlade och sen åkte vi hemåt. Skönt att få komma hem efter en sån dag. Nu på kvällen
har jag och Nadia sett Körslaget. Jag gick och la mig efter middagen, mådde inte alls bra. Den dära
jävla mensvärken! usch vad jag hatar den. Sov i två timmar? :O Fattar inte hur det gick till! Vaknade till
vid 19.30 och steg upp och såg körslaget, efter det var både jag och nadia uttråkade så jag skickade
sms till min kära granne och vi gick över till henne och hennes pojkvän. Snacka med en full klasskompis
haha hon är verkligen söt flicka och rolig, och ännu roligare i fyllan! Gud vad hon pratar på, men kul
var det iaf. Nina kom på ideen om att vi skulle ut och köra skoter och tolka ( vet inte hur de stavas)
Jag var hur på som helst, hade verkligen varit kul men de blev inte så, satt och prata gamla minnen
kanske inte så kul för hennes pojkvän. men va fan ;P Imorgon ska jag alltså till min granne och hon
ska klippa min lugg och sen kanske ut med skotern? hoppas nadia följer med. Vid 12 tiden gick vi
hem till mig och nu har nadia gått och lagt sig för att läsa. Och jag lär väl sitta här ett bra tag till. Och
om nyårs så sa min kusin något mycket klokt att jag ser mina vänner varje dag och mina släktingar
1-2 ggr per år. Så det kanske blir Kiruna? Jag vill inte att någon ska bli sur på mig, eller besviken eller
något sådan! Skulle viljaha lite hjälp med bra låtar? Måste fylla min mobil med bra låtar! Tack för mig ha det bra!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback