Tisdag

Tjena hallå, nu sitter jag här med Evelina, David och Alvin,
Vi var just ner till Godisgruvan, evelina handlade lite godis
och nu ska vi se på amercan pie i 6an. Imorgon är det pepp
i sinne! längtar, men tror inte jag blir full! :S haha får hoppas
på att jag blir det annars är det fan i mig skit. Jag har iaf
plockat i köket. det behövdes verkligen. inte helt rent
men mycke fräschare.. Nu ska jag se American Pie.
ha det så bra

lägger inte två bilder på två underbara människor.

               
        Syster                          Hon tycker själv att hon ser ut
                                        som en hamster, själv tycker jag att hon är min fräscha kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback