slut

Nu är väl julafton över antar jag, Jag har haft en mysig kväll med min familj och farmor, kaj och erik. erik åkte iväg tidigare och kaj och farmor åkte vid halv 9. Vid 9 - halv 10 satte sig jag pappa och simme och spelade galenpanna, riktigt kul spel, min mor satt vid datorn..... Har just slutat spela spelet, vi gav upp.. lite svårt för simme, haha Första bokstaven var T sen C, alltså T-C han gissade på Trafikcentralsskolan eller något liknande, jag och pappa fattade inte hur han fick TRAFIK när de var T-C.... T-Centralen, vi sa även att det låg mitt inne i stockholm. massa ledtrådar, han tänkte inte alls.var väntat och väntat på att Erik ska höra av sig, han är seg som vanligt och nyss skulle han hem och dricka öl, men nu ska vi hitta på något? åhh jag fattar ingenting just nu, jag är iaf väldigt nöjd över mina julklappar, saker som verkligen behövdes lakan och påslakan behövs verkligen eftersom jag har 140s säng i lgh, Så det är inte många lakan som passar, måste ha dubbelsängslakan och de är alldeles för stort! Sitter och funderar på vad man ska göra? Vad ska jag göra nu och sen? När alla går och sover? jag tror jag ska mysa med en film faktiskt... orkar inte sitta vid den här plåtburken... Jag har ingen aning om vad som händer och det gör mig tokig, vi skulle ju spela sällskapsspel hela kvällen, nog för att vi har gjort det, men mamma var inte med och då är det inte VI.. kanske någon annan dag? får se hur det blir med den saken. På fredag ska iaf jag och mamma in till stan, iaf vad hon har sagt... får se hur det blir med den saken. Aja ha en bra julafton dom 10 sista minuterna! :) 

   
  

 
Disappointed

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: mkay, va bra :D jo tack, de har varit en kanon dag ;) synd att de inte snöa eller va snö på backen bara :/

2008-12-25 @ 00:32:23
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback