Skelleftehamn

Tja sitter just nu i hamn hooden,
helt själv och försöker skriva ett inlägg
från dannes dator, hans tangentbord är lite cp,
Danne och Robin är hos Marja Danne's morsa
och byter julklappar och käkar, jag tog typ en tidig buss
hit för jag hade 4 kassar och en handväska, allt vägde typ 50 kg,
det var int så många på bussen å det var tur, vi var typ 5 pers och en hund
och alla hoppade av i ursviken,

om jag skulle skriva konstigt är det för att u och  e funkar väldigt dåligt
idag shoppad jag lite på h&m också,
en grön stickad tunika som kliar som fan, men är as snygg för 150 kr
Bruna tights 79 kr typ
Bh  som var för liten i omkrets men inte i kupa för 129 kr
som jag ska lämna tillbaka också
sen ett par trosor som tillhör bhn för 49 . 50 kr :)
och på ica var det bra erbjudand
4 coca cola  flaskor för 38 kr
2 chips påsar för 30
sen så mosade jag visst robins fikon när jag halka på bron hahaha
tror att allt vart mos för kassarna föll ganska mycket på dom =)

sitter å lyssnar på dannes musik och hans högtalare är så jävla bra
skit skön bas också =),

puss / Nadia

Kommentarer
Postat av: Emelie tha porjus

hur många bloggar har du? :p

2008-12-29 @ 18:51:52
URL: http://menemelih.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: hahaha aaa de äre faktiskt xD men aa man vet ju aldrig de kan ju komma ett tillfälle då man behöver fler än en xD haha ;)





ja, tack de samma ;)

2008-12-30 @ 00:32:04
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback