Pruttande gubbar

Varför ska det vara så svårt att veta vars man ska vara ?
har man inga pengar kan man inte gör det ena eller det andra,
Och självklart vill man inte vara nykter när alla andra man är
med ska dricka , det är ju en självklarhet, för det blir inte lika roligt då,
eller ja roligt kan det bli, men det blir som att man får se efter dom,
och det vill jag inte, jag vill ha kul, så det finns alltid billigare alternativ,
att vara nykter med andra nära vänner, och det låter väll inte så dumt det heller,

men då blir alltid någon sur för att man har planerat med den osv osv,
men vad fan ska man göra om man inte har pengar?
man fixar sig alltid till stan, men sen då , ingenting,
fan så sur jag blir, aja, jag vet ikväll hur jag gör,
ska försöka få tag på min pappa haha, behöver verkligen pengar,
och han kan fixa åt mig det vet jag om han bara vill för fattig är han inte..


nej nu ska jag sluta vara så jävla sur, för då blir hela kvällen förstörd,
inte för att jag ska göra något, men det blir tråkigt å då går jag bara
å lägger mig tidigare ,  och det verkar bli att jag ska lägga mig tidigare,

nej känner att detta blev ett helt onödigt inlägg, sak samma,
Puss å kram / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback