Old

Haha, asså jag är ganska rolig,
hitta massa gamla låtar på min dator,
Och så hitta jag en låt som
Jag, Odeh och Teqh har gjort, TK-Alkohol
Haha texten är skriven av mig och Teqh ,
Haha, och odeh och Teqh rappar och jag
som är då lite dum sjunger ju självklart,
Hahaha, kan inte sluta skratta faktiskt,
Men men, det är mycket på gång just nu inom musiken,
håller på att skriva en text just nu, faktiskt eller inte nu,
men jag är på G med den, iaf, får se när jag orkar fortsätta,

Musik är min största passion, så nu vet ni ;D

sen ville jag bara berätta jag jag pratade just med min bästavän över allt annat i världen
han ska pierca sig i ögonbrynet, och i morgon kommer han hem, fan vad jag saknar han,
tiderna , allt har blivit så konstigt detta år,
ett av mina nyårslöften är att ta igen all förlorad tid med dig Daniel !
I love you and i miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback