Nu är det över ?

Sådär, nu har man ätit julmat så att man rullar fram,
sen är det den där EVIGA väntan på den där jävla tomten,
haha, det tog lite tid men han komme till slut,
medans vi vänta så försökte vi ta lite syskon bilder,
asså Jag , Odeh och Fares, haha det lyckades inte,
för Odeh ser utvecklingstörd ut på vartenda kort,
och ja vi verkade vara hans personliga assistenter på korten,
sen kom tomten, å det var nog den längsta tomte jag någonsin sett,
han var 2.10 haha , det var ganska kul, men julklappar fick vi,
kanske inte något jag förväntade mig, men det var bra saker ändå,
Jag fick:
En vattenkokare av Farmor
Ett presentkort på Hm på 1000 kr Av Mamma och Mikael
En Paradis ask, av Mamma och Mikael
En James Dean väska med massa grejjer i av mamma och mikael
En parfym av Verre och Simon
En Aladin ask och en vanlig choklad kaka av Verre och Simon
Snus av Mamma och Mikael
Nå klet till läpparna av Verre och Simon

Tack så mycket för julklapparna :)
I den där James Dean väskan fanns,
Rakhyvel med skum,
Parfym
Tandkräm
Tandborste,
nån schampo grejj
hårfärgs skum

Just nu väntar jag på att Frida
Ska höra av sig om vi ska ut eller inte,
har nå så jävulskt tråkigt faktiskt,
och så är jag lite arg för att jag inte
har fått studiebidraget, hur fan ska jag kunna
supa på nyårs ? , blir väll att stanna hemma som vanligt...

Nej nu ska jag läsa bloggar och svara på kommentarer,
lägger in bilder från kvällen vid ett annat tillfälle puss / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback