Norrlands helvetes stad!

Godmorgon, jag känner mig verkligen död idag.
Snart kommer min kära mor att ropa på mig!
haha känner henne så väl, jag måste äta något
annars får jag inte följa till stan, just nu vill jag
bara ha snus och lite vatten! kanske ska ta och
fixa det, Vi åker till staaan om en halvtimme och
sen fixar vi lite ärenden och jag ska hämta de
jag glömde, sen blire hem igen och packa
bilen och sen iväg. Och känner jag den här
familjen rätt så ska vi komma iväg två men de blir
ändå tre! det är så sjukt störande, sen vill jag
säga förlåt till Jakob Nathanael Karlsson.
hur kunde jag glöma dina födelesedag?
hur fan kan ja vara så trög, men de är väl så
jag ska inte skylla på att jag är blondin men jag
får väl helt enkelt lov att göra det, bara lite ;P
Grattis i efterskott! Grattis till en familj! Grattils
till livet.. Jag är så jävla glad för din skull!
Spelar ingen roll hur lång tid det än går. du
är min bästa killkompis. Så många minnen.




HAHA, ungefär så här
känner jag mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback