Nej nu ska jag hämas lite =)

Bild 1: Frida och Amanda när vi konfar oss ,
Bild 2 Frida och Kajsa i åre in action ;)
Bild 3: Frida och Jag in Party mode ;)
Bild 4 : Frida och Linda på min födelsedag
Bild 5 : Danne's Fest
Bild 6: Jag och Frida i sommras i Bäckliden
Bild 7: Frida i Lägenheten
Bild 8: Frida dampar i lägenheten
Bild 9: Frida och Sandra
Bild 10:
Frida och Danne
Bild 11:
Frida hos Elina , Matfesten
Bild 12 :
Frida och Elina med hennes Plast mic
Bild 13: Frida Sover , Bakis dagen
Bild 14: Frida på Bryggan vid älven , med Dan och Danne
Bild 15: Frida njuter av en negerboll hos mig
Bild 16: Frida på 70tals kvällen

..

Vilka minnen man har ! <3/ N

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack så mycket, skönt att höra att det har varit så för någon mer, för man känner sig ju ensammast i världen även fast det inte är så, hoppas du får en jättebra jul iallafall och gott nytt år, kram:)

2008-12-23 @ 16:54:41
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: rebecca

tack så mycket, skönt att höra att det har varit så för någon mer, för man känner sig ju ensammast i världen även fast det inte är så, hoppas du får en jättebra jul iallafall och gott nytt år, kram:)

2008-12-23 @ 16:54:41
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback