lite texter

Hittade lite gamla texter som jag har skrivit, haha :)

lillebror du har gjort mig till ett snille,
för tre år sen kom denna underbara kille
lyste upp min värd och jonathan ditt namn jag valt jag svär,
du var en underbar födelsedags present,
tacka mamma för att du ens blev till
gud måste ha valt en underbar vän,
som desutom fick mig att hitta hem
ditt skratt får mig att le,
de är dom stunder som aldrig få gå till spillo
när jag är ledsen gör du mig glad,
när du är ledsen räcker de med en kram
trotts din unga ålder älskar du skotrar,
du älskar åka med när pappa plogar
när du blir äldre lovar jag dig att jag ska ta dig på den långa färden
som ska leda dig överallt ,du ska få se på den underbara världen
allt som hände under 2004,
är något om ingenting så låt dig inte luras
så sov så gott inatt mitt änglabarn,
nästa gång du vaknar så ser du att de är dag


En text som blev en vers i en låt :)
jag glider in , steppar fram till bartendern säger tja
jag ska dricka, halsa öl tills dagen då jag dör
alkoholen är ju allt , jag menar verkligen allt
för om inte de fanns hade jag nog aldrig suttit fast,

vid EN skönhet med namnet alkohol,
träffar mina boys å vi beställer ett glas sprit,
snart väntar de en tjej med en divig attityd
men vem bryr sig hon ska knullas i alla 3 hålen,
även fast hon inte vill så är de så de går till

jag känner mig så glad, känner att de är de här jag vill ha, A L K O H O L,
min bästa vän ,mitt allt, jag menar de ,de är fan sant
skiter i lagen å dricker allt jag kan,
även om jag inte ser ut som just han
jag kan bli trevlig, jag kan bli snygg,
men bara med alkoholen då känner jag mig trygg

Och den bästa till sist

komigen och fajta
jag tar dig hakuna matata
du blir tagen och spräckt
levande som fisken på mitt spätt
jag hör dig dåligt, ett under har skett
eller äre så att du fick i dig lite vett
sluta spela sprätt för jag äger dig fett
utan några problem , detta blir din skräck
jag kallar det för as medans du kallar det för häck
sluta se ut som en ihop sjunken säck


Hahahah så fuuuul..


sen måste jag säga att mina två bröder
är väldigt mogna för sin ålder eller så inte,
petar näsa kastar kusar, å grejjer ja man kan
ju inte bli yngre :)

/ Nadia


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tack! :)

2008-12-29 @ 02:04:11
URL: http://stephanieandersson.blogg.se/
Postat av: tMy

Vill börja med att tanka för kommentaren! kul som fan att höra!



Läste liite ur förstatexten,tycker den faktiskt va bra skriven,fortsätt skriv! tjaa

2008-12-29 @ 07:18:17
URL: http://tmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback