Lista

Hur bor du: I Hus
Brukar du komma i tid:  haha ja oftast :)
 Hur lång är du: 159
 Kan du laga mat: 
klart jag kan :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar IV praktik,
 Vad har du på dig just nu:  Mjukisar och ett linne
Har du någon fobi: 
fot fobi och Små kryp och kroppshår
Hade du en bra kväll igår: 
ja det hade jag väll :)
Vilket är ditt senaste inköp: En chokladkaka (A)
 Din favoritdryck på morgonen: vatten =)
 Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
 Har du sovit i din egen säng inatt:
Haha ja  men inte i drömmen ;)
 Vad hade du sönder senast:      
minns fan inte :S
 Vem snackade du med senast:  Odeh
 Varm favoritdricka: 
oboy
 Favoritdricka när du är riktigt törstig:  
vatten :)
 Alkoholhaltig favoritdricka: 
Breezeer
 När gjorde du senast något riktigt dumt:
haha typ 3 - 4 månader sen
 Saknar du någon just nu: 
ja det gör jag :)
 Vad ska man göra för att få dig irriterad:  haha jag vet inte fråga frida ;P
 Någon jag stör mig på:   falska människor
 Intressen:  mjölka kor ? =) 
 senaste person du kramade: jag vet inte, :P odeh krama iaf mig hah xD
 Senaste person du ringde:  Mamma
 Senaste person som ringde dig: 
Johan
Vad drack du senast: 
Julmust
 Vill du ha barn:
ja det vill jag
 . Längtar du till din nästa födelsedag: 
nja 19 är ingen ålder
Har rakat dina ben någon gång: 
hahaha men ja ?
 Är du sugen på något nu:   dig ;)
 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:   1 om du har tur
 Använder du hudkräm: 
nej
Attraheras du av män med skägg:
haha nej, isf en fittretare är snyggt
 Micro-pop eller poppa själv:
micro
Brukar du baka:
ja faktiskt :)
 Röstade du i det senaste valet: 
obama
 Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
ja, men skulle vilja ändra lite
 Vilken låt lyssnade du senast på:
Nadia- Breath easy
 Har någon annan sovit i din säng inatt: 
haha jadå :p
 Vad tycker du är äckligt: 
du är äcklig
Har du pengar på mobilen
: 2 kr och gratis sms ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Haha jag vet (A)

2008-12-23 @ 13:36:09
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja den är fin.



Rolig lista!

2008-12-23 @ 14:10:17
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: nojs

haha eller hur

2008-12-23 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback