Lång tid!

Jag har suttit och försökt skriva och skriva länge nu men det
har inte låtit bra så jag försöker en gång till. Du är min bästa
vän. Även om Linda är min bästa vän så är du min bästa vän,
det går inte att förklara. Du ställer oftast upp på mig, dom få
gångerna du inte gör det är när du ligger och sover, haha nej
de där lät fel. Dom gångerna jag väckt dig och bett dig om
något har du bara tittat på mig och sagt nej du. Haha


men resten av dom här 6 åren så har du funnits vid min sida.
Du är en del av mig, du är så mycket för mig och jag önskar
att jag kunde beskriva med ord vad du betyder för mig men det
går inte. Jag önskar att jag får leva med dig livet ut. Det låter
som ett förhållande men det är väl det vi har? Vänskap och
kärlek till varandra. När vi inte är med varandra, iaf från min
sida så saknar jag dig. När vi är med varandra så gör vi typ
inget, vi bara är. När jag är hemma i lgh så är du där med mig.
Vi sitter ihop helt enkelt. Jag vill att du ska må bra. Jag vet inte
ens vad jag skriver jag försöker bara få ihop något. Jag ska
göra det fint snart så det inte blir så jobbigt att läsa ;P haha


Så kanske lite bättre för dig? Alla minnen med dig jag kan inte
ens skriva upp dom det blir hur många som helst.. Just nu
så sitter du och skriver om 2008 vilket jag också gör men det
blir inge låt precis, haha det skulle bli en konstig, jobbig och
lång låt isf ;P aja iaf så vill jag att du ska vara vid min sida
resten av livet. Du ger mig så många skratt, några tårar då
och då. Och våran humor, vem förstår sig på den? ingen..
haha " aa godnatt då" vem fan skulle skratta åt det om det
inte du? vem fan skulle skratta åt " per bär, lottas potta" ?
Jo VI, Hur dåligt du än mår så finns jag här, jag ska försöka
göra det bättre, det går inte alla gånger men jag finns här.
Och alla mina planer för oss två. haha och dina planer för
oss två. Frågan är bara om dom blir av, men vi får helt
enkelt se. Haha, En del gånger har jag inte vetat var jag
ska ta vägen men då har du funnit där. Jag vet inte vad jag
ska skriva eller säga. jag vill bara säga att jag älskar dig!


You make me laugh.
You make me love
Sometimes you get me cry
Sometimes you get me to hate.
But it does not matter.
For those days I am with you
They are the best days of my life




                        Jag älskar dig Nadia Alatavvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback