Julafton

om ungefär 25 minuter är det julafton enligt klockan även fast jag jag inte ska öppna paket förrän imorgon men ändå :D Min kväll har jag tillbringat hemma i stensjön med bingolotto, haha jag och bingolotto, ojoj, jag vann då inget, eller jag spelade åt robin och mikael lite då och då. Capulla vann en ny lott och Annika 100 kr. Aldrig fel med pengar. Jag är verkligen trött och less på en del människor som bara ska hålla på, varför låter dom inte bli istället? Nej dom ska berätta än det ena än de andra. Bara massa skitsnack! Så snacka skit med någon annan om någon annan. För mig känner du inte. Och i övrigt blir jag utan mobil igen till helgen. FITTA säger jag om den saken. jag som verkligen behöver den, dom hära dagarna över nyår och allt det. Och mina gratis sms kommer inte till användning så jag blir helt enkelt bort kopplad från den yttre världen igen. Imorgon ska vi spela sällskapsspel har jag bestämt, guud så mysigt :D Jag hoppas verkligen att bingolotto är slut snart så jag kan få prata med nadia på msn :D haha, idag kom bara två pepparkaksgubbar till mig. Herregud, jag trodde jag skulle lämna av dom på ett dagis. Efter lite prat och tv åkte vi upp till samhället och handlade. Sen försvann dom och jag väntade på mikael, jonte, sara och sef. Efter vi packat varorna och jonte stått och skrikit och varit sur så kommer vi in i bilen och hem till nadia. Nu håller mitt huvud på att explodera av trötthet på människor.usch vad jag ogillar en del av dom! Jag vill iaf säga tack för en trevlig kväll nadia och Co. Och min whore och hans hund ;P Ikväll ringde min syster mig. och jag blev så fruktansvärt glad över att få höra hennes röst. Hon är helt otrolig! Jag älskar verkligen henne.


Lotta som är programledare i bingolotto ;P haha


Och min underbara syster!



Till sist men inte minst så vill jag bara slänga iväg ett litet julkort som jag tagit.

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback