hemma igen

Äntligen hemma efter julhandlandet. Jävlar vad folk det ska vara då. och överallt, och självklart när vi har packat allt så bra och praktiskt så åker vi på kontroll och måste packa upp alla varor igen. typiskt, träffade Jennie på öb också, hon skulle tydligen handla julklappar till sina syskon :) Det har varit telefonteror i min mobil eller telefonteror men det känns iaf så, de var länge sen någon ringde mig HAHA ;P Whore har typ ringt 5-6 gånger under 2 timmar. haha herregud. hur man kan få nadia irriterad är att väcka henne när hon sover, eller jävlas med henne när hon sover. då blir hon riktigt sur och irriterad. haha nu fick ni svar på det, även nadia :P Dom tre små peppargubbarna kanske kommer förbi senare? eller ja man vet aldrig med dom. haha, om en timme börjar oth, något som är ett måste... jag älskar det programmet, jag har egentligen inget intressant att skriva men skriver ändå för att fördröja tiden. Just nu lyssnar jag på 3DD - Your arms feel like home. Väntar på att W ska ringa mig. I bilen hem satt jag och min kära mor och prata gamla minnen, HAHA säger jag bara så ful jag är :D Jag har köpt SNUS idag vilket jag verkligen behöver om jag ska klara av att leva känns det som. Det är som sagt länge sen jag och nadia var med varandra och de måste det bli ändrig på! ha en bra dag, skriver senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback