Hejdå! :)

Snart åker jag, eller jag våran familj upp
till helvetet själv! ;P haha iskalla norrland :)
Jag ska köra en bit vet inte hur långt, haha
jag är faktiskt nervös. vet inte varför, jag ska
ju bara köra på E4an så det kan ju inte bli
så hemskt, det är ju inte så att jag ska in i
stockholm och köra! haha, den dagen jag
kör där så får dom som kör där skylla sig
själv att dom just skulle ut och köra den
dagen. haha, har varit i stan idag och hämtat
det sista, gick in på subway och beställde
en macka,. tyckte jag förtjänade en efter att
ha gått upp halv 9 i morse. Så de blev en macka
och satan så god den var! Har just slutat spela
Cs, haha jag dödade typ 4-5 stycken! haha och
hur många gånger jag dog är ju en helt annan
sak. Så idag åker vi upp till Masungsbyn och sen
imorgon åker jag till Kiruna. Och i övermorgon blir
det fest. Och det ska supas i sinne! Det ska inte
vara lungt någonstans! Hoppas att alla här hemma
har en riktigt bra nyårsafton för det ska jag ha! Tänkte
att jag skulle ha hunnit träffa danne och robin idag men
de blev inte så. så PUSS grappar! Hoppas jag hinner
träffa dig Robin innan du åker hem :) Jag kommer sakna
min lilla kanelbulle! Det känns som en evighet sen vi
sågs, haha och nu ska jag vara borta i en vecka, vi får
helt enkelt ta igen den förlorade tiden när jag kommer
hem! tack för mig skriver kanske imorgon om jag får
låna Evelinas dator! ;P wiii jag längtar faktiskt, nu ska
jag gå och slänga i mig nå mat och titta så jag verkligen
har packat allt, men de viktigaste är ju mobilen, snus och
alkohol och de vet jag att jag har packat! Så tack för mig!


   
        Masungsbyn                 Stranden, havet, vinter

   
      SKÅL gott folk!                               Kiruna




N, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback