Harry potter

Ikväll sitter jag här i min soffa,
ser på Harry Potter och den Flammande Bägaren,
mycket trevligt faktiskt, har min apelsin och mitt vatten,
har även mitt snus faktiskt, pratade ganska nyligt
med danne, och jag kanske ska komma å vara
med dom i morgon, hoppas jag på faktiskt.
om jag får mig in till stan, annars åker jag in
på måndag och shoppar lite och så,
tänkte byta ut mitt linne och se om jag hittar något annat faktiskt :)
vet inte om jag blev nöjd med det , så¨jag får se om jag hittar
något annat roligt , fick veta menyn inför nyårs idag
Fläskfilé med potatisgratäng, mycket mycket gott faktiskt =),

Jag har ett roligt skvaller, som jag verkligen vill dela med mig av,
men det tänker jag inte ,för det får jag inte, haha,
får se om det kommer ut på måndag  xD ,

Jag och min älskade älsklings lillelillebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback