Greek

en jävligt bra serie som jag suttit och tittat på, sprang in i duschen medans det var reklam men jag var inte tillräckligt snabb, så jag missade lite. men men, imorgon åker jag till kalla kiruna. Eller först masungsbyn och sen på tisdag kiruna. Idag har jag inte gjort så mycket. Packat? Har iaf varit i lägenheten och hämtat kläder och diverse. Glömde ändå hälften av sakerna så ska dit imorgon innan vi åker. Och så åkte vi upp till Icamaxi... Helt galet säger jag bara! Människor stod och skrek som idioter och knuffades och usch. Jag orkade inte stå kvar och bli döv så jag gick och handlade med mamma men jag hann se min älskade Robin! Han är min dröm! I min fantasi iaf. Jag menar vem kan få honom? Inte då jag iaf. Ha en fortsatt bra Söndag! :) / FRIDA!!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: inte svårt att överleva det ;) hehe

2008-12-28 @ 21:43:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Evelina Henriksson

haha, här är det inte kallt inte. host host

2008-12-28 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback