Godmorgon.

Jag har nyss slitit mig upp ur den varma sängen.
Min farfar ringde nyss, det är alltid kul att prata med honom via telefon och det blir aldrig några långa samtal.
Snart ska vi åka till ica maxi. eller snart? om typ en timme säkert. eller två. fick ett sms från min whore i natt mycket trevligt. Smset avslutades : Mvh din manshora.. mycket gullig! ;P och nej för det är jag inte kär. Imorgon är det julafton också. Herregud ändå. Nu är mamma pigg som någon annan jag vet inte vad, hon står och skurar och ler. Vad fan är det här!? vad gör jag vaken nu? Jag fattar ingenting och pricken på i:et är att jag mår illa också... Nadia lär vakna lite senare än jag och då är jag väl i stan så hon får skriva lite då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback