Godmorgon

Hej och godmorgon, imorse vaknade jag av att min mor pratar med mig, haha hon är så söt! sen somnade jag om och nästa gång jag vaknar så ligger hon brevid mig i sängen och pratar på och blablablabla, haha herregud ;) Jag har hunnit duscha och rökt och suttit vid plåtburken idag ;P Nu sitter Kim och Simme och spelar gh, helt galna! Idag ska jag kanske vara med Erik och Nadia ? ja eller vad vet jag, Erik hör väl av sig där vid 8-9 ikväll, då har han kommit på att vi skulle hitta på något idag ;) haha.

   
Jag och min kära bror!      Simme och Kaj               Farmor och Kaj                  Jag väntar på julklappar;P
   
Simme och Kaj igen             Mobil nörd!                         Mobil nörd!                      Mobilnördar!
  
Fick ett mms av        Jag...                          Syskon
min far

Kommentarer
Postat av: Jenny

Taack så mycket! :)

2008-12-25 @ 14:21:29
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: haha okej, men vart bor du då? norrland? okey, ja fick lite av va ja önska mej ifa ;P själv då?

2008-12-25 @ 16:49:23
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback