Godmorgon

varför ska jag  behöva vakna så jävla tidigt för ? ,
Jag har iaf funderat som fan i natt..
På hur fan jag ska göra på Nyårs, eftersom jag inte har
några pengar kan jag inte supa, jag kan typ inte ens ta mig till stan,
jag kan verkligen ingenting, Mamma kommer INTE låna ut pengar åt mig
har jag en känsla av för jag behöver typ låna 500 kr och det gillas nog inte,
Sen min andra tanke var  , jaha vad ska jag göra i veckan då ?
Jag vet iaf vad jag kanske ska göra i morgon, och det är att gå på
stan med Camilla, vi hade tänkt använda våra presentkort på
mellandagsrean, och sen ska vi väll hem, men jag komme nyss på
jag får mig inte ens till stan för jag har inga pengar, gud förbannat ! ,

Nu blev jag deprimerad ,haha men det är sån jag är
jag funderar starkt på att gå ut å rulla mig i snön eller något,
nej juste jag skulle ju visa bilder från igår :)
JAG VARNAR KÄNSLIGA TITTARE !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback