Fredag

Nu är det alltså fredag och jag känner hur ångesten sakta kommer. Nyårs fortfarande ett frågetecken och jag borde verkligen sova men inte ännu. jag har för mycket att göra på datorn känns det som. Jag ska upp om 7 timmar, jag borde klarar mig på dom timmarna med sömn? men jag kommer ju inte studsa i säng nu så åhh inte bra. I morgon åker jag min familj och nadia till staden på mellandagsrea. Jag känner hur folk kommer stå och slita i kläder och vara helt galna.. inte kul alls. Men det ska bli kul att få titta runt på kläder. önskar verkligen att jag hade haft pengar! men inte det. saldot på kontot är inte bra alls, sista hundringen som måste gå till nyårsafton vilket som även fast jag inte vet var jag ska antingen lgh, busspengar och matpengar eller kiruna, och där blir det matpengar. Så den hundringen kommer försvinna snabbt. Jag skulle gärna vilja ha choklad just nu. Jag som hade slutat med choklad men så kom julafton. ischoklad, aladinaskar och choklad överallt tycker jag. jag måste verkligen ta mig till sängen nu, men nej. känner jag mig själv rätt så blir det om en timme kanske? då allt har lugnat ner sig. Det känns verkligen som att jag ska göra det ena och de andra på den här plåtburken. På min blogg www.fridalk.bloggagratis.se så har jag en omröstning nu om var jag ska tillbringa min nyårsafton och det är 40- 40 och 20 på vet inte. så lyssande. ingen hjälp alls av det! Jag har tappat bort mitt lypsyl om de nu stavas så. och jag behöver det, är riktigt torr om mina läppar. Näe nu ska jag fortsätta med det jag nu ska göra på datorn. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback