Första inlägget

Så detta är det första blogg inlägget
välkommen till bloggvärlden LinnetLinne
Det är då jag Nadia och min trogna vän Frida
som är föräldrarna till denna blogg så att säga,
vi båda har två egna bloggar också som ni hittar här
 Alatavvi.blogg.se och Fruda.bloggagratis.se


Det är väldigt svårt att få till ett bra inlägg,
För att göra det så intressant för er som möjligt,
så kan jag endast säga att det blir nog mycket skratt
av att läsa denna blogg, för jag å Frida har våran humor
Ska vid ett tillfälle i ett annat inlägg kanske ta och berätta om oss
lite mer ingående,för det vore ju skönt för er att veta vem vi egentligen är,

LinnetLinne, ja vad har vi för svar på det då tro ?,
Tror allt har sin historia i Ann-Marie's Smeknamn till Linus,
Hon är en Fritidsledare på Byskeskolan, ( Byske är för övrigt stället vi bor på )
och Linus är en Elev på den skolan som går 9an,

Aja, nu har jag tagit oskulden på bloggen,
Så nu förväntar jag mig att Frida gör något ;)

Puss å Kram / Nadia

(bjuder på en bild på oss )

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA SKABBIGGA..

2008-12-23 @ 02:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback