förändring av utseendet

Hejhejhallå =)
Idag har jag förändrat mitt utseende lite grann,
Har gjort ännu ett hål i läppen, snakebite som dom flesta kallar det
mycket fint dock lite svullen men och lite längre ner än väntat men snyggt
haha mamma don't worry jag är snygg :P HAHAHAH

sen så färga danne sitt hår svart och det blev över färg
så robin tog å masserade in resten i mitt hår =)
Tack för det ,

idag var vi över till Dan, och vi störde nog lite grann
men vi fick vara där ett tag innan han skicka ut oss
för att fortsätta med det han inte han avsluta

sen har vi käkat lite fitta (fikon)
som smakade ganska okej för att vara ärlig,
men det såg då ut som en fitta !

Hejdå hej, hälsar robin och danne / Nadia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback