Död

Godmorgon.
kan lova er att jag är död som fan idag,
Har inte fått sova många timmar överhuvudtaget,
eller ja enligt mig har jag inte fått göra det,
och jag vet inte om jag kommer orka mig till stan,
känns som jag måste sova någon timme till,
men gör jag det kommer jag inte kunna somna
ikväll å då blir jag vaken i natt och ja allt blir fel

vill också säga grattis till Dan som blir 20 idag
grattis grattis :)

blev väckt av nån konstig jävel
som ringde mig, jag uppfattade inte mycket
av vad han sa, och om han sa något
så förstod jag inte vars han ville komma
med det, jag blev typ dumförklarad
av någon människa  jag aldrig
har snackat med eller träffat

BabyBabyBabyBaby.....


/ Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback