Dan' före doppare dan

Godmorgon, har sovit riktigt skönt, men för lite känns det som, hehe.
hoppas ni alla har sovit riktigt gott, jag ser att solen lyser där
mellan våra träd, haha, och det är snö ute, happy time :)
Jag ska väll snart kliva upp ? , eftersom att jag har
lovat mamma att göra negerbollar, haha varför vet jag inte men ,
Haha, sen kanske jag följer å handlar, eller något   -.- ,
Läste just att Frida var uppe godmorgon godmorgon,
men det är inget ovanligt att hon är uppe med tuppen,
och hon ska till ica maxi, ja det är ju trevligt det också ju faktiskt.
undrar om itne jag också ska ta å cykla dit , lät som en uppfriskande grej,
8 mil totalt är det då, hmm, nja jag tror jag ligger kvar här under täcket faktiskt,
Ikväll ska vi ta fram Grannen :D :D :D , haha då blir det pynt, me likes

haha nej nu vet jag inte vad jag bloggar om faktiskt,
Vad önskar ni er i julklapp då ?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback