tomte gröt å rumpnissar

Okej nä det jag skrev tidigare om att jag skulle sälja
mig var inget seriöst, var bara riktigt jävla förbannad på omvärlden,
Just nu sitter jag i min soffa eller våran soffa och ser på Ondskan på tv,
Just precis Ondskan, det finns bara i mitt liv, ondskan, haha nä

Jag måste säga att Robert Pattinson, är min dröm man,
Så otroligt snygg han är , och i filmen Twilight guud jag har
säkert sett den filmen 5 gånger efter varandra för att jag är så kär
i filmen , lätt den bästa filmen jag har sett under 2008 , damn,

Nej om 45 minuter ska jag sätta mig i bilen,
för då ska Mikael skjutsa ner mig till Frida.
hoppas att hon kan göra mig på bättre humör,
Sen i morgon åker vi in till stan, på mellandags rean,
och shoppar en massa för presentkorten vi fick i julklapp
ska även träffa Camilla på stan vid 12 tiden då hon kommer
med bussen, för jag har lovat hon att gå på stan med henne,
Sen blir det väll hem någon gång, men när det vet jag inte,
Allt beror på Pengar och Tid, haha nu börjar jag låta gammal,
men så är det faktiskt, jag vet fortfarande inte vad jag
ska göra på nyårs afton, garanterat bli gammal å grå hemma,
Nä nu drev jag igen, förbannat,

Nej nu ska jag fortsätta se på Ondskan,
sen ska jag fara, haha jag orkar inte..

Oj nu fastna jag i en konverstation
om Hannah Montana, Haha bästa serien,

Puss

Kommentarer
Postat av: an

shit vilken cool header!

2008-12-26 @ 00:35:48
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback