blä!

Hej hopp!

Nu sitter jag hemma hos Evelina och David.
Just nu sitter jag bara och tar det lugnt, tyckte
jag förtjänade det, efter att ha försökt börja
städa.. har torkat av borden! wow tycker ni,
men fyfan säger jag! skitigt som fan! Började
torka av spisen och diska. Jippie! jag har
alltid vetat att Evelina inte tycker om att städa
men de här, fyfan! jag ska ta upp disken ur
diskhon, eller va de heter... det luktar, de stinker.
det slutade med att jag stog på toa och kräktes.
så efter det avslutade jag städning och nu sitter
jag här och äter godis och dricker cola, som i övrigt
blir min middag, haha Evelina och David är på
middag i Svappis tror jag? jo de är dom, nu ska
jag ta och gå ut med alvin och sen fortsätta min
städning, tror de blir damsugning, rör fan inte disken igen!


PUSS KRAM HEJDÅ!! /frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback