Bakning och Tröga syskon

Sådär nu har jag bakat klart, har gjort en massa negerbollar,
först en sats glutenfritt, sen en vanlig sats, plus att båda var dubbelsatser,
förstår inte hur jag orkar vara så snäll heller, igår städa jag hela huset typ,
och gjorde en massa mer saker, men det behöver vi inte gå in på,

Mina två Bröder Odeh och Fares är inte så mycket till hjälp
för jag försökte precis väcka dom, tror ni det gick ? , nä,
jag sa åt dom att dom kanske skulle börja tänka på att
fara ner till Byske å handla julklappar, men nä det orkade dom inte,
inte nu iaf, får väll hoppas på att dom gör det överhuvudtaget idag,
annars blir det problem, nej nu ska jag nog se sunes jul,
eller twilight igen, älskar den filmen, vi får se,

btw så är Frida på Ica maxi med sin mamma och fikar,
haha ringde hon å då fika hon, korv ,kakor och dricka xD ,

och nu rädda typ robin hela julafton,
han ska fara ner med sin epa och köpa 9 trisslotter,
hahaha, tack robin tack :D , nej men nu ska jag gå ;P
Puss å kram / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback