A milli vanilla coke

Jag läste just inlägget före detta är så rörd
att jag har afasi, känns det som faktiskt.
jag vet inte vad jag ska säga, och bilden
gör mig väldigt tårögd för den är så ful
att ögonen vill ploppa ut från mitt skinn
okeej det där lät fult men what ever
Nu försöker jag vara klok och skriva
ihop en text men jag kan inte vara klok
för det finns bara en person som kan vara
det och det är sammeone , haha nej
men detta inlägg skulle ju inte handla om han
även om hans låtar gör mig galen, för dom är sjukt bra =)
så besök den HÄR sidan för att lyssna på dom :)


nej åter till det jag egentligen skulle skriva,
mina minnen med dig Frudolf går inte att beskriva,
det är ganska många det också, skulle nog
behövt en hel världsdel för att kunna beskriva dom,
eller något liknande, nu försökte jag vara klok igen
men jag försöker igen, vi sitter ihop det gör vi
vi är som siamesiska tvillingar, två lesbiska par
som inte är lesbiska och absolut inte är kära i varandra,
vi är som piff och puff, helan och halvan, dunderkarlsson och blom,
tommy och annika, jing och jang, Nadia och Frida helt enkelt,
det bara är så , och jag vet inte vad jag skulle göra om det blev
Me my self and I, tror nog hela jordgloben skulle slockna för mig
eller ja iaf lampan åt minstonde, ja skulle bli blind, skulle inte
ha någon att prata med altså afasi, eller visst jag har några,
och deras platser kan ingen ta, danne är som sagt min allra bästa vän
men du är också min allra bästa vän rut, det vet du frida,

våra planer ja, haha hur dom nu än kommer å bli
eftersom du är närmast körkortet än jag, så får du dra
det långa strået och börja någon gång med teorin
så kan jag sitta bredvid dig snart i en bil på väg till
din stuga, stockholm , madrid och Turkiet,
hajken där det får bli en annan dag för just nu är jag för lat faktiskt,
men jag tror du förstår vad jag försöker att säga här,
vi håller ihop i vått och tort, kallt och varmt,
mörkt som ljust, halkigt som asfallt, och så vidare ,...

tänk dig när vi är 80år frida,
då kommer du och jag sitta i en husvagn
i typ detroit i usa och skratta åt att vi hamna där,
det är nog den längsta vägen på våra liv,
att byta ut från din lilla lägenhet till en liten
husvagn, ja kanske till och med tält om det slutar illa,
vårat café kanske står i lågor en vacker dag
pga att någon är avundsjuk för att det går för bra för oss,
hmm, nä nu svammlar jag allt mest,
men om något inte går som planerat, kom i håg mig då
men denna låt är tillängad till dig frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback