15 gastar på dö mans kista

åhåhåhå en flaska med rom (8)

jag har väldigt tråkigt som ni kanske märker,
simon har slutat spela så jag ligger å ser på
hälsoresan, stighelmer is the grej
har legat å kollat på lite klipp med
lilla björn gustavsson, haha när han spelar
WOW jocke, asså det är så fult så det finns inte,
men han är så sjukt rolig, och när han ska råna pizzerian,
haha min humor på hög nivå, fast jag har ändå bäst humor
hur som helst faktiskt,

Känner lukten av middagen, fyfasen så gott
Stek med ris, det är fan det godaste jag vet typ,
fast jag hatar verkligen kött, vill helst äta vitt kött,
som kyckling och fisk, jag kan äta rött kött också,
men det är verkligen ingenting jag tycker om,
och så grönsaker till hoppas jag mamma gjort,

fasen så trött jag är och mitt huvud, haha
ja ja nog pratat,


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Det är den ;D love it.

2008-12-28 @ 15:58:34
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: tack så mycket:D

Ha en bra dag med! och gott det lät med stek och ris btw.

2008-12-28 @ 16:53:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback